Zakaj delati zgibe?

Zakaj delati zgibe?

Zgibi ali pull ups so verjetno ena od najboljših vaj za moč zgornjega dela telesa. Sam zgib kot vaja ni zelo kompliciran in ga relativno lahko izvajamo, je pa vseeno potrebno nekoliko več moči za pravilno izvedbo.

Čeprav so zgibi ena od osnovnih vaj kot so sklece in trebušnjaki oziroma jih štejemo med vaje z lastno telesno težo, jih dosti ljudi ne dela in se jih izogiba. Eden od razlogov je v tem, da vseeno zahteva nekoliko več moči od ostalih podobnih vaj z lastno telesno težo. Nekdo obupa, ko ugotovi, da lahko izvede le zgib ali dva. Z vloženim naporom se bo število zgibov povečalo. Kmalu boste opazili napredek na vašem telesu in vzdržljivosti pri ponovitvah zgibov. Če boste redno trenirali, lahko dosežete tudi 15 zgibov v enem intervalu, pa telo ne bo omagalo.

Zgibe lahko izvajate zunaj v street workout parkih, fitnes centrih na različnih kletkah ali doma na drogu, ki se ga montira med vrata. Enkrat, ko ste v pravi formi, imejte v mislih, da obstaja veliko vaj zgibov, tako da vam nikoli ne bo dolgčas.

Če želite zgibe in vaš trening dvignit še na višji nivo, to lahko naredite tako, da nase date obtežilni jopič. Vsekakor poskusite da so zgibi sestavni del treninga. V nadaljevanju preberite zakaj so zgibi odlični, in zakaj bi morali biti sestavni del vašega treninga.

1. Močnejše mišice hrbta z zgibi 

Zgibi so ena od najbolj učinkovitih vaj za okrepitev mišic hrbta. Zgibi delujejo na naslednje mišice na hrbtu:

Latissimus dorsi: največja mišica zgornjega dela hrbta, ki gre od srednjega dela hrbta čisto do lopatice.

Trapezius: mišica od vašega vratu do ramen.

Infraspinatus: pomaga pri ekstenziji ramena in se nahaja na lopatici.

2. Okrepljene mišice rok in ramen z zgibi

Zgibi so tudi izjemno učinkoviti za mišice rok in ramen. Z rednim izvajanjem zgibov boste zgradili vaše podlahti in ramena. Če želite izboljšati svojo moč in mišično maso na teh področjih, jih redno izvajajte.

3. Zgibi povečajo moč prijema rok ali Grip-a

Zgibi tudi pomagajo izboljšati moč grip-a ili prijema v rokah. Moč prijema je pomembna če se ukvarjate z dvigom uteži.

Ta moč je koristna tudi pri izboljšanju izvedbe gibov z oprijemom v športih kot so golf, tenis, plezanje in podobno.

4. Izboljšajte moč telesa in nivo kondicije z zgibi

Trening moči vam lahko poveča nivo kondicije. Ko izvajate zgibe, z tem dvigujete vašo celotno telesno maso. Tak trening ugodno vpliva na izboljšanje telesne moči, tudi na zdravje. Trenirajte moč z vajami kot so zgibi 2 do 3-krat na teden za najboljše rezultate in dobro formo telesa.

5. Izboljšajte zdravje z zgibi

Zgibi tudi lahko izboljšajo vaše zdravje. Lahko tudi pomagajo pri zmanjšanju krvnega tlaka v mirovanju in zmanjšajo bolečine in težave v hrbtu povezane z artritisom, revmatoidnimi obolenji.

6. Zgibi so izziv za mišice

Zgibi so vaja za izziv moči za mišice. Izziv mišic z pomočjo težkih potez lahko izboljša celotni nivo kondicije. Če prej niste delali zgibov, je zdaj čas da začnete. Zgibi so izjemno učinkoviti. Ne samo da boste zgledali, občutili boste moč in napredek, ko izvedete vse zgibe.

Zaključek:

Pokušajte kombinirati zgibe z drugimi vajami za zgornji del telesa, kot so sklece. Z zgibi nadgradite in popestrite svoj trening. Tako rutino treninga lahko izvajate 2 do 3-krat tedensko. Dan po treningu za moč si vedno si vzemite počitek, da si mišice opomorejo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.