Napake, zaradi katerih ne pridemo do željene forme telesa do poletja

 

 

Pogosto se sprašujemo, kako to, da izgledamo boljše in močnejše od ostalih na plaži, in kaj razlikuje postave povprečnih ljudi na plaži od tistih, ki se redno ukvarjajo s športom. Ena od glavnih razlik je velikost zgornjega dela telesa v razmerju na pas.

Večja je razlika med zgornjim delom telesa in pasom, bolj je naš izgled definiran in bolj impresiven. Ko govorimo o zgornjem delu telesa, mislimo predvsem na močan vrat, velik hrbet in široka ramena, in seveda močne, mišičaste roke.

 

 

Če želimo takšno impresivno, bolj izklesano in definirano podobo, se je njej treba tudi posvetiti in razvijati točno tiste dele telesa, ki nam bodo dali želeni izgled. Vse to je rezultat in posledica tistega kar treniramo v telovadnici in tisto kar delamo v času, ko ne telovadimo. Kako se hranimo in kako treniramo.

Razlogov zakaj ne moremo priti do želene forme je več, nekateri od njih so:

 

 

  • v fitnesu je pogosto prižgana klima, kar zmanjšuje kurjenje kalorij,

  • v času treningov dosti presedimo na napravah, kar tudi zmanjšuje kurjenje kalorij,

  • v glavnem je trening fokusiran na izolacijo mišic, namesto, da vključujemo celo telo v posamezno vajo in treniramo več mišičnih skupin.

Za tak močen in krepek izgled je pomembno, da izvajamo vaje, ki zahtevajo od telesa, da deluje kot celota. To so vaje, kjer več mišičnih skupin dela istočasno.

 

 

Izvajajte vaje za telo za več mišičnih skupin

 

 

1. Ena od vaj za trening zgornjega dela telesa, s katero okrepite več mišičnih skupin in omogoča, da telo izgleda večje in močnješe so zgibi.

Prav zgibi so tisti kateri vam bodo dali izgled superheroja za katerega je značilen širok vrat in ramenski obroč, močna prsa, definirane roke in močne mišice hrbta. Zgibi so glavni za razvoj hrbta, pa tudi za vse mišice zgornjega dela telesa. To je ena od najbolj efektnih vaj za zgornji del telesa.

 

 

2. Sklece v stoji na rokah so zelo zahtevna ampak učinkovita vaja. Pri tej vaji so roke, ramena in prsa zelo obremenjena in to vajo ni možno izvajati brez popolne napetosti mišic trupa.

 

 

Sklece so izjemno učinkovite če želimo večje in močnejše prse mišice. So dosti bolj učinkoviti od vseh vaj za prsa, ki jih izvajamo v sedečem ali ležečem položaju, ker pri njihovem izvajanju vključimo tudi mišice trupa in vrata, in še posebej hrbta.

Variant sklec je veliko in je vse odvisno samo od vaši volje in motivacije. Če si želite vajo dodatno otežiti, lahko uporabite obtežilni jopič ali latex elastike za upor. To je še posebej priporočljivo, ko sklece izvajate že nekaj časa in je dodatna obtežitev dobrodošla za boljši izplen treninga prsi. 

3. “Toes to bar” ali dvigovanje nog do droga je odlična vaja za hrbet in trebušne mišice. Kontrolirano dvigovanje nog vam bo omogočilo, da razvijete močne in stabilne trebušne mišice v zelo kratkem času. Ob tej vaji boste tudi pasivno razvili močen prijem.

 

 

4. Plank: močan videz telesa je tudi zelo tesno povezan z močnim trupom, zato je tudi na tem področju treba nekaj narediti. Dovolj je 15 minut v vsakem treningu posvetiti tej vaji da bi občutili spremembo. Obstaja veliko vrst plankov in ena plank vaja je bolj zahtevna kot druga. Vsekakor vam priporočamo klasičen plank in side plank.

Čeprav quickfix ni nekaj kar se priporoča, nekatere od teh vaj bodo vam sigurno pomagale, da bo vaše telo bolj pripravljeno za poletje kakšno si želite. Potrebno je vložiti nekaj truda, discipline in volje, da bi prišli do željenih rezultatov, ampak sigurno je to, da se vedno splača.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.