Splošni pogoji spletne trgovine Bluegym.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino Bluegym.si (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje Coda, Žan Skok s.p., matična številka: 3795772000, davčna številka: SI86778579, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Bluegym.si). Podatki so vpisani v Poslovni register Slovenije na dan 1.9.2010 pod vložno številko 316-03-01909-2010/2 Coda, Žan Skok s.p. je zavezanec za DDV.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Bluegym.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Bluegym.si in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnem mestu Bluegym.si.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prevzemnem mestu Bluegym.si.

Stiki, pomoč in dodatna vprašanja

Če imate glede naše ponudbe ali uporabe e trgovine dodatna vprašanja ali samo potrebujete več informacij, je pomoč pri roki – informacije o naročilih, dostavi in o reklamacijah:

  • e-naslov: info@bluegym.si
  • Tel. št.: 040 217 299 (od ponedeljka do petka od 8.00 do 19.00)

Vrste uporabnikov

Z enkratnim vpisom v spletno trgovino Bluegym.si prek elektronske pošte postane obiskovalec gost Bluegym.si, s potrjeno registracijo v spletno trgovino Bluegym.si pa postane član Bluegym.si. Tako gost kot članBluegym.si (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini Bluegym.si.

Ob registraciji v spletno trgovino Bluegym.si pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana Bluegym.si nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na Bluegym.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.

Nakup določenih artikov, ki so na zalogi na posameznem prevzemnem mestu Bluegym.si, je mogoč tudi brez vpisa v spletno trgovino Bluegym.si.

Dostopnost informacij

Bluegym.si se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  1. podatke o podjetju Bluegym.si (ime in sedež podjetja, matična številka),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
  4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba Bluegym.si ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Na prevzemnih mestih so posamezni artikli na voljo za nakup ter so na njih prikazane izključno cene.

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med Bluegym.si in kupcem je v spletni trgovini Bluegym.si sklenjena v trenutku, ko Bluegym.si kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Naročilo sprejeto). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Bluegym.si kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Bluegym.si.

Opis tehničnih postopkov za sklenitev pogodbe

Ko najdete željeni izdelek ga z uporabo gumba V KOŠARICO dodate v košarico. V košarico lahko dodate več izdelkov hkrati. Ko ste izbrali vse željene izdelke v desnem zgornjem kotu ekrana kliknete na GUMB KOŠARICA kjer imate možnost izbire PREGLEJ KOŠARICO in BLAGAJNA. Izberete slednjega kjer vpišete svoje podatke, opombe in izberete plačilo in način dostave. Strinjati se morate s splošnimi pogoji in nato kliknite gumb KUPITE SEDAJ s katerim oddate naročilo. Povzetek naročila prejmete na email naslov ki ste ga zavedli v vpisanih podatkih, ki si ga shranite. Prav tako imamo mi shranjeno to pogodbo, ki jo lahko dobite z zahtevo na info@bluegym.si.

Pred oddajo naročila lahko celoten izbor vključno s količino in ceno pregledate in popravljate s klikom na zgoraj opisanem gumbu PREGLEJ KOŠARICO.

Načini plačila

Bluegym.si omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu*
  • z nakazilom na račun  Coda, Žan Skok s.p. po ponudbi/predračunu

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun Bluegym.si po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja cena.

Na prevzemnem mestu Bluegym.si je možno plačilo z gotovino ali kartico.

Izdaja računa

Bluegym.si po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun na e-naslov kupca v kolikor je ta predložen. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Cene

Cena velja enako za vse uporabnike Bluegym.si.  Uporabnik spletne trgovine Bluegym.si postanete z registracijo v spletni trgovini kot član Bluegym.si ali enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost Bluegym.si.

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocojska koda se seštevata.

Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

Na prevzemnem mestu Bluegym.si so posamezni artikli na voljo za nakup po ceni, ki je enaka njihovi ceni iz spletne trgovine Bluegym.si. Vse objavjene cene na prevzemnih mestih vsebujejo DDV. Pri nakupu na prevzemnem mestu ni možna unovčitev darilnih bonov, bonusov, promocijskih kod ipd.

Darilni bon Bluegym.si

Darilni bon je izkazni papir, ki ga prodajalec Coda, Žan Skok s.p. proti plačilu izda v elektronski obliki (kupec prejme e-mail s kodo darilnega bona). Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (števiko nakupa), prodajalec Coda, Žan Skok s.p. pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne trgovine Bluegym.si

Darilni bon je moč kupiti v spletni trgovini Bluegym.si. Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov. V primeru večjega naročila dailnih bonov lahko svoje povpraševanje pošljete na info@bluegym.si. Veljavnost darilnega bona je 1 leto od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.

Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti višja od vrednosti darilnega bona.

Uporaba darilnega bona:

  • Izberite blago, ki ga želite kupiti in ga dajte v košarico. Nadaljujte in končajte naročilo. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
  • V polje Darilni bon ali kodo za popust vpišite kodo darilnega bona in potrdite tako, da kliknete na gumb Uporabi kupon. Če želite unovčiti več bonov, morate opraviti več nakupov.
  • Ko vpišete kode, se vrednost darilnih bonov avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati.
  • Nato samo še oddate spletno naročilo.

Koda za popust

Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Bluegym.si in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete na Facebook profilu Bluegym.si vendar le v času dodatnih akcij.

Uporaba kode za popust:

  • Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
  • V istem koraku v polje koda za popust vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi kupon.
  • Ko vpišete kode za popust, se vrednost kod za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku.. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
  • Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat. Vrednost kode za popust ne sme presegati vrednosti naročenih artiklov.

Postopek obveščanja o nakupu

1. Bluegym.si naročilo

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto Bluegym.si naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Bluegym.si lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih Bluegym.si nima na zalogi v lastnem skladišču, je Bluegym.si izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do Bluegym.si. Prek elektronske pošte Bluegym.si kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči Bluegym.si, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj Bluegym.si ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko Bluegym.si naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati.

2. Naročilo je odpremljeno/Naročilo je pripravljeno za prevzem

Bluegym.si v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Bluegym.si v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 040 217 299 ali po e-mailu na naslov info@coda.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da oddate naročilo kot fizična osebe in v opombo dodate “Želim račun na podjetje” in podatke o podjetju.

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji Bluegym.si, z razliko od predhodno omenjene možnosti odstopa od pogodbe.

Spletna trgovina Bluegym.si pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu*  (omejitev gotovinskega plačevanja do 420 € z DDV)
  • z nakazilom na račun upravitelja Bluegym.si po ponudbi/predračunu

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun Coda, Žan Skok s.p. po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja spletna cena

 

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Pri pogodbah o finančnih storitvah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev ali plačati pogodbeno kazen.

Če je potrošnik znesek oziroma blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh od oddaje sporočila iz prvega odstavka prejšnjega člena vrniti podjetju znesek oziroma blago.

Vračilo plačil mora podjetje opraviti nemudoma, najpozneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe, razen zneska iz prejšnjega odstavka.

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Za odstop od pogodbe potrošnik lahko uporabi ta OBRAZEC ZA VRAČILO BLAGA

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Hausenbichlerjeva 8, 3310 Žalec ali ga osebno prinese na prevzemno mesto prodajalca.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede v obliki enakega plačilnega sredstva kot je bil uporabljen pri nakupu.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne koriščeni bonus ali promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Pomembnejši napotki za vračilo artiklov:

  • Ko vračate artikle prodajalcu (Coda, Žan Skok s.p.), morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe, ki ga zahteva po emailu info@coda.si Priložite tudi kopijo računa.
  • Naslov za posredovanje (pošiljanje) artiklov prodajalcu je Coda, Žan Skok s.p., Hausenbichlerjeva 8, 3310 Žalec
  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno Sportnoprema.si) embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
  • Če uveljavljate garancijo, boste popravljen artikel prejeli najhitreje, če garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oziroma njegovem pooblaščenem servisu.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil uporabljen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

Pridobljena nagrada v nobenem primeru ni izplačljiva.

Vračilo artikla za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo splošni pogoji Bluegym.si , z razliko v že predhodno omenjenih možnostih odstopa od pogodbe.

Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na 040 217 299  ali nam pišete na info@bluegym.si. Z veseljem vam bomo odgovorili.

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za enega izmed artiklov, ki so tvorili komplet, lahko zanj zahteva vračilo kupnine.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Obrazec za vračilo artikla v garancijo lahko zahtevate na email: info@coda.si v kolikor artikel ima v opisu zapisano garancijsko dobo.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec zahteva od  Bluegym.si, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Stvarne napake so v praksi zelo redke. Če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite, lahko zahtevate, da:

  • brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku ali
  • vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako ali
  • izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom ali
  • vrnemo celotni plačani znesek.

Izdelek nam dostavite v pregled. Prosimo, da izdelku priložite obrazec za vračilo blaga (zahtevajte ga na info@coda.si), tako da bo postopek hitreje stekel. ​V primeru reklamacije za kupljen izdelek, kupec vrne izdelek na svoje stroške prodajalcu. Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. 

V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku osmih dni po prejemu izdelka v pregled. V nasprotnem primeru vas v roku osmih dni po prevzemu izdelka na sedežu upravitelja Coda, Žan Skok s.p. Hausenbichlerjeva 8 .pisno obvestimo, da je napaka sporna.

Pozor! V primerih, ko je prijavljena stvarna napaka na izdelku sporna, vam bomo po zaključku postopka izdelek vrnili v enakem stanju, kot je bil prevzet. Vkolikor boste želeli uveljaviti garancijo za brezhibno delovanje izdelka, boste to lahko po prevzemu izdelka pri nas nadaljevali na pooblaščenem servisu.

Za stvarne napake na novih izdelkih odgovarjamo 2 leti od izročitve izdelka.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te  na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku 2 mesecev in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja zahtevate po emailu: info@bluegym.si ali ga prenesete tukaj OBRAZEC ZA VRAČILO BLAGA

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

 

Vrnjeni artikli z odprto embalažo

Vrnjeni artikli so artikli, ki so bili na Bluegym.si vrnjeni in imajo manjše pomanjkljivosti (poškodovana embalaža, praske na ohišju, itd.) in gredo v nadaljnjo prodajo.

Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla sta za vsak artikel pisno navedena (tako v opisu artikla kot na računu).

Vrnjene artikle v Bluegym.si pregledamo. Zaradi pregleda za te artikle kljub vračilu in odprti embalaži ipd. zagotavljamo njihovo brezhibno delovanje. Zaradi tega je ustrezno določeno tudi novo obdobje garancije, ki je pisno navedeno ob vsakem artiklu.

V primeru nedelovanja vrnjenega artikla je stranka upravičena do garancijskega popravila in do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za ostale artikle.

 

Dostava

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk prodajalca Bluegym.si je Pošta Slovenije in GLS, vendar si Bluegym.si  pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.

Dostava

Način in strošek dostave in obdelave naročila

Za nas pakete dostavlja Pošta Slovenije in GLS, ki večino paketov dostavi že naslednji delovni dan po obvestilu o odpremi. Na dan dostave vas pokličejo. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, vam kurirji pustijo obvestilo o paketu.

 

Dostava

Artikli, naročeni na Bluegym.si, gredo na pot v najkrajšem možnem času. Če so na zalogi v centralnem skladišču, običajno še isti dan.

To je paketna dostava Pošte Slovenije ali preko partnerja GLS, kar pomeni, da dostavo lahko pričakujete že naslednji dan. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, pa lahko paket prevzamete na najbližji pošti oziroma na najbližjih parcel shopih podjetja GLS.

Artikle lahko prevzamete tudi osebno v naši poslovalnici na Hausenbichlerjevi ulici 8 v Žalcu.

Poleg tega lahko na prevzemnem mestu izkoristite tudi priložnost za pogovor z našimi referenti, ki bodo radi svetovali o uporabi kupljenih artiklov ali o prihodnjih nakupih.

Strošek dostave

Strošek dostave za pakete do 5kg je 6,04 €

Strošek dostave za pakete od 5 do 10kg je 7,95€

Strošek dostave za pakete od 10 do 15kg je 8,50€

Strošek dostave za pakete od 15 do 25kg je 9,90€

Strošek dostave za pakete nad 25kg je 12€.

Strošek dostave za pakete nad 100kg je 25 €.

 

Pri plačilu po povzetju vam Pošta Slovenije obračuna provizijo za vplačilo obrazca UPN. Ta strošek ni vračunan v kupnino in nanj nimamo vpliva.

To pomeni, da v primeru plačila po povzetju plačate vrednost paketa, strošek pošiljanje ter provizijo za vplačilo obrazca UPN po ceniku Pošte Slovenije.

Znesek provizije za vplačilo obrazca UPN si lahko ogledate na strani Pošte Slovenija na https://www.posta.si/zasebno-site/Documents/Ceniki/Cenik-ostalih-storitev.pdf

– kupnina do 98,00 EUR: provizija 1,05 EUR.

– kupnina nad 98,00 EUR do 501,00 EUR: provizija 1,07% od vrednosti paketa

– kupnina nad 501,00 EUR: provizija je 5,36 EUR + 0,30% od vrednosti paketa

Dostava kamorkoli

Naš partner pakete dostavlja na naslov, vpisan ob oddaji naročila.

Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije (in obhodnega časa poštarja določenega območja), se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Na primer v službo. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob dostavi, vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo poštar izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.

Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo kurir pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Ponavadi zadošča obisk najbližje pošte  ali GLS paketomata.

Če se odločite za gotovinsko plačilo ob prevzemu in vam kurir Pošte Slovenije želi dodatno zaračunati provizijo na posebno položnico, ki je priložena pošiljki, ste je  dolžni plačati. Pri plačilu po predračunu na račun Coda, Žan Skok s.p., se izognete plačilu provizije dostavljalcu.

Dobavni roki

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.

Zaradi različnih dobavljivosti izdelkov je naročilo lahko razdeljeno na več pošiljk. Lahko jih odpremimo delno ali vse hkrati.

Pri delni dobavi vam bomo artikle, ki so na zalogi, poslali takoj, ostale pa, ko bodo na voljo. Morebitni strošek dostave bomo zaračunali le pri prvi pošiljki, za kasnejše pošiljke pa bomo nosili strošek dostave mi. Če se naveličate čakanja, nam lahko to sporočite in manjkajoči artikel bomo odstranili iz naročila.

Za artikle, ki so označeni kot rok dobave ni znan, nimamo podatka o tem, kako hitro jih lahko dobavimo.

Če boste nekaj dni odsotni, lahko nam na elektronski naslov info@coda.si ali na telefon 040 217 299 sporočite željen termin dobave. To pomeni, da pred tem datumom vaš paket ne poslan na navedeni naslov.

Za dostavo poskrbi Pošta Slovenije, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo artikle že poslali na pot.

Varovanje osebnih podatkov

Bluegym.si se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.

Bluegym.si  za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov Bluegym.si : ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s Bluegym.si

Bluegym.si  navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Bluegym.si za hrani samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke gostov Bluegym.si: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z Bluegym.si. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 

Komunikacija

Bluegym.si  bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila Bluegym.si bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj Bluegym.si  bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Bluegym.si  izrecno spoštoval.
  • Oglasna sporočila Bluegym.si  bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

Ocene, mnenja in priporočila

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.

Bluegym.si  omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih Bluegym.si  pregleda. Bluegym.si  ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni Bluegym.si  ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in Bluegym.si  dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Bluegym.si  ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Bluegym.si , vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na Bluegym.si .

Omejitev odgovornosti

Bluegym.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Bluegym.si ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Bluegym.si kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Bluegym.si ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci Bluegym.si mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Bluegym.si  ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Bluegym.si  ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Bluegym.si v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Pritožbe in spori

Bluegym.si  spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Bluegym.si  se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

Priznani izvajalec za reševanje sporov je:

Evropski center za reševanje sporov Tomšičeva 6

1000 Ljubljana

 

info(at)ecdr.si http://www.ecdr.si T: 08 205 65 90

F: 01 244 99 95

Uroš Petohleb

Elektronska povezava za platformo za spletno reševanje potrošniških sporov: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

V primeru težav se kupec s podajalcem Bluegym.si  lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 040 217 299 ali po elektronski pošti na info@bluegym.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@coda.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Bluegym.si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Bluegym.si  prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Želimo vam veliko športnih užitkov!

Coda, Žan Skok s.p.
Čopova 1, 3310 Žalec

tel: 00 386/ 41 676 094
email: info@bluegym.si
www.bluegym.si

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja