CORE TRAINING

Kaj je to core trening in zakaj je toliko pomemben?
Pravzaprav sploh ni možno izvajati katerokoli vajo a da pri tem ne uporabljate mišice trupa. Tudi če samo sedite in izvajate vaje za roke, ali pa vaje za trebušne mišice, mišice trupa so vedno prisotne, nekje več in nekje manj.

Če ste videli nekoga ki stoji vodoravno v zraku in se drži za štango in izvaja tako imenovano ljudsko zastavo, to pomeni da ima izjemno močne mišice trupa ali core-a.

Pri vsakem trening mi mogli izvajati vaje za trening mišic trupa in trening stabilizacije. Same vaje so zelo enostavne in vzamejo zelo malo časa, oprema ni nujna in kar je najbolj pomembno, rezultati so odlični. Vaje za core so lahko statične ali dinamične, in jih je zelo veliko tako da je vse najbolj odvisno od vaše motivacije. Seveda lahko uporabljate uteži, elastike, različne roller-je, klopi in podobno.

Priporoča se da se trening mišic trupa izvaja običajno na koncu treninga ko smo še vedno dobro ogreti in da traja približno 20 min. MIšice trupa povezujejo zgornji in spodnji del telesa ter omogočajo da celo telo deluje kot celota. Z odličnim core-om bodo vaše vaje bolj popolne, lažje in hitrejše. Dobro je znano da skor vsi sanjajo trebušne mišice in mišice trupa kot iz časopisov.

Za gimnastičarje je značilno da imajo zelo močno razvite mišice trupa kako bi njihovo telo lahko delovalo kot celota, in da bi lahko dlje časa ostali v zahtevnem položaju.

Samem treningu core-a lahko pristopite na več načinov ker vsak ima nek svoj pozitiven učinek. kar se tiče vaj pa lahko izvajate od klasičnih trebušnjakov do izjemno kompleksnih vaj kot so front lever, plank in stoja na rokah. Koliko so pomembne mišice trupa pri teh vajah lahko testirate tako da preden greste v en od zahtevnih položajev, močno stisnete mišice trupa in boste dojeli da je bistveno laže zdaj bit v tem položaju. Glede samega treninga je pa dovolj trenirat parkrat na teden mišice trupa da imajo tudi one čas se spočit, ker ne pozabit da so one aktivne pri vsem gibanju.

Po treningu se je pomembno narediti dober stretching , ker se vse mišice tako bolje in hitreje regenerirajo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.